dag 1 Düsseldorf en Barbados

10 februari 2015 - Dominica, Dominica

Gisteren zijn we vertrokken naar Düsseldorf voor een overnachting bij het v.d. Valk airport hotel daar we de vanmorgen heel vroeg op het vliegveld moesten zijn, maar we hebben eerst heerlijk gegeten bij v.d. Valk nog even de bruisende bar getest en op tijd naar bed.
Vanmorgen stonden we onwijs vroeg op 5 uur, we moesten de auto op een Linke parkeerplaats stallen waarna we met een shuttellbusje naar het vliegveld gebracht werden. Het vliegtuig had gewoon een uur vertraging dus voor Jan met de korte achternaam onwijs vroeg opgestaan.
Na een vlucht van 9 uur en beenruimte voor een lilliputter, zijn we geland op Barbedos. Met een busje gingen we rechtstreeks naar de Aida_Luna, we hebben geen douane gezien, gaaf schip hele mooie hut met stromend water en airco.
Rondje op het schip gedaan kwamen niet veel verder dan de bar en daarna het restaurant, prima eten in buffet vorm, dat wordt weer Sonja Bakker als we terug zijn.

Om 21.00 was er een rampenoefening en iedereen moest in zwemvest op het dek 5 verzamelen. Daarna om 22.00 uur de afvaart naar St.Lucia en FF aan gekeken hoe de kapitein het deed maar dat ging wel goed dus wij maar weer naar de bar.

1. Saar:
    10 februari 2015
    Ziet er nu al super uit! Ik denk dat jullie je niet hoeven te vervelen ;) Veel plezier! Xx
  2. Petra Taal:
    10 februari 2015
    Ziet er goed uit mensen!! Veel plezier,xx
  3. Peggy:
    Heel veel plezier!